Logo
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 50,00 EUR a máte dopravu ZADARMO

Lifefish YouZube Channel
 
 Lifefish Blog 

  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

I. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

  1. Všeobecné obchodné podmienky /ďalej len podmienky/ sa vzťahujú iba na obchodné vzťahy medzi kupujúcim – spotrebiteľom podľa § 1 zák.č. 108/2000 Z.z. a spoločnosťou (predávajúci), zapísaná:v Živ­nostenskom registri.
  2. Predávajúci je firma, ktorá má v zmysle Výpisu zo Živnostenského registra na tento účel podnikania oprávnenie.
  3. Kupujúci sa rozumie fyzická osoba – spotrebiteľ, ktorá po vlastnej autorizácií odoslala elektronickú objednávku spracovanú systémom obchodu.
  4. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky obchodu a celková cena objednávky spracovanej systémom obchodu.
  5. Všeobecné obchodné podmienky bližšie upravujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho vo svojom aktuálnom znení a tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy.

II. Objednávka

  1. Objednávku uskutočníte vložením tovaru do el. nákupného košíka v našom internetovom obchode www.lifefish.sk
  2. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií alebo pri realizácií objednávky.
  3. Po obdržaní objednávky Vám bude zaslaný informačný e-mail, v ktorom budú podrobnejšie informácie o tovare (doba dodania, cena za dopravu a pod.)
  4. Pri objednávkach väčšieho rozsahu, na zákazku alebo podľa špecifických požiadaviek kupujúceho Vám môže byť zaslaná zálohová faktúra na úhradu.
  5. Ak odberateľ bude súhlasiť s podmienkami dodania tovaru v informačnom e-maili (čo potvrdí e-mailom), zaplatí zálohovú faktúru (ak ju obdrží) až potom sa objednávka berie ako prijatá dodávateľom.

III. Dodacie podmienky

  1. Dodacia doba je individuálna a závisí od výberu kupujúceho a dostupnosti tovaru.
  2. Tovar doručujeme kuriérom na dobierku, alebo si môžete tovar vyzdvihnúť osobne najneskôr do 14 dní od oznámenia u nás na prevádzke.
  3. V prípade oneskoreného dodania tovaru (z dôvodu vypredania zásob) Vás budeme okamžite informovať o tejto skutočnosti e-mailom alebo telefonicky.
  4. Kupujúci je oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do siedmich dní od dátumu prevzatia tovaru v zmysle §12 zákona č.108/2000 Z. z. V takom prípade odstúpenia od zmluvy sa kupujúci zaväzuje to písomne oznámiť predávajúcemu elektronickou poštou a vrátiť tovar na vlastné náklady predávajúcemu bez závad a v pôvodnom obale.
  5. Predávajúci sa zaväzuje prevziať tovar a vrátiť kupujúcemu zaplatenú sumu zníženú o výšku zaplatenej dopravy, do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru kupujúcemu. Predávajúci vráti kupujúcemu časť peňazí na kupujúcim písomne uvedený účet alebo osobne v sídle predávajúceho. Tovar na dobierku NEPREBERÁME!! Právo vrátiť tovar sa nevzťahuje na tovar poškodený.

IV. Cena tovaru a doprava

  1. Ceny uvedené v internetovom obchode zobrazené pri jednotlivých kusoch tovaru sú platné v čase uskutočnenia objednávky.
  2. Vyhradzujeme si právo zmeny cien pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok alebo pri ukončení akcie. Všetky ceny sú uvádzané vrátane 20%-nej Dph.
  3. V cene tovaru nie je zahrnutá doprava.
  4. Náklady na dopravu sú kalkulované individuálne, avšak pri objednávke nad 50 eur dopravu zaplatíme za Vás.
  5. Cena Vám bude oznámená pred potvrdením objednávky.

V. Spôsob platby

  1. Dobierka, kuriérom
  2. V hotovosti pri osobnom odbere.

VI. Stornovanie, záruka a reklamácie

  1. Kupujúci môže stornovať objednávku bez udania dôvodu najneskôr do 24 hodín od jej odoslania.
  2. Stornovanie objednávky je kupujúci povinný poslať na náš email: info@lifefish.sk z mailu, z ktorého mu predávajúci pošle potvrdenie o zrušení objednávky.
  3. Záručná lehota je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k poškodeniu tovaru došlo mechanicky. Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou.
  4. Reklamáciu na zakúpený tovar je možné podať do 2 rokov od zakúpenia.
  5. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. V prípade, že je poškodenie tovaru neodstrániteľné, nahradí predávajúci kupujúcemu poškodený produkt novým, alebo po dohode dôjde k výmene iného typu, pričom dôjde k doplateniu alebo vráteniu cenového rozdielu.

Reklamovaný tovar musí obsahovať výrobný a identifikačný štítok, pôvodný obal a doklad o jeho nadobudnutí.

VII. Záverečné a prechodné ustanovenia

  1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou, ak je medzi oboma stranami dohodnuté inak.
  2. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok a Reklamačného poriadku v znení platnom v deň odoslania elektronickej objednávky.
  3. Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými súvisiacimi právnymi predpismi.
  4. Prípadné spory medzi stranami, ktoré nebudú riešiteľné vzájomnou dohodou oboch strán, rozhodne príslušný súd.
  5. Tieto Všeobecné obchodné podmienky platia od 16.04.2019.

MOŽNOSŤ VRÁTENIA TOVARU/PEŇAZÍ

Ak je zakúpený výrobok chybný alebo jeho vzhľad a funkčnosť nezodpovedajú opisu, podľa právnych predpisov EÚ vám ho obchodník musí opraviť, nahradiť, znížiť jeho cenu alebo vám vrátiť peniaze.

Ak ste si kúpili výrobok alebo službu online alebo mimo obchodu (prostredníctvom telefónu, zásielkového predaja), takisto máte právo zrušiť svoju objednávku a tovar vrátiť do 14 dní z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu.

BEZPLATNÁ 2 ROČNÁ ZÁRUKA

Bez ohľadu na to, či ste si tovar kúpili cez internet, v obchode alebo prostredníctvom zásielkového predaja, máte vždy právo na minimálne dvojročnú bezplatnú záruku.

Táto dvojročná záručná lehota je vaše minimálne právo, pričom vnútroštátne pravidlá vo vašej krajine vám môžu poskytnúť osobitnú ochranu.

Tovar, ktorý ste si u nás kúpili je chybný, nezodpovedá opisu alebo nie je funkčný, predajca je povinný ho bezplatneopraviť alebo vymeniť, resp. vrátiť vám plnú kúpnu cenu alebo poskytnúť zľavu na výrobok.

AKO ZRUŠIŤ VAŠU OBJEDNÁVKU?

Obchodníka musíte informovať o svojom rozhodnutí zrušiť svoj nákup/objednávku. Nestačí len tovar odoslať späť na adresu.

Je potrebné poslať mail na: info@lifefish.sk uviesť číslo objednávky, požiadať o zrušenie tejto objednávky a informovať tak obchodníka o tejto skutočnosti.

Tovar však musíte poslať do 14 dní od dňa, kedy ste obchodníka informovali.

Peniaze Vám budú vrátené na Váš účet.

Rybárske potreby Lifefish.sk
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.