Logo
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 50,00 EUR a máte dopravu ZADARMO
  1. Úvod
  2. Reklamácie a servis
  3. Reklamačný protokol

Lifefish YouZube Channel


 
 

Reklamačný protokol

 

Reklamačný protokol - popis vád

 

Kupujúci:

Meno a priezvisko:

Ulica a číslo:

PSČ:

Telefón:

E-Mail:

 

Predávajúci

Obchodné meno: Lifefish, s.r.o.

Ulica a číslo: Jesenná 2

Mesto: Prešov

PSČ: 080 05

Telefón: +421 918 535 322

E-Mail: info@lifefish.sk

IČO: 51174863

DIČ/IČ DPH: SK2120611262

 

Týmto u Vás reklamujem dole uvedený tovar s popisom závady / závad.

Tovar som zakúpil/zakúpila cez e-shop:

______________________________________________

Číslo dokladu (faktúry):

______________________________________________

Reklamovaný tovar:

_________________________________________________________

Popis vady, predmet reklamácie:

__________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

Dňa:

Podpis:

 

Vyjadrenie predávajúceho (vypĺňa predávajúci):

Na základe vyššie uvedených informácií sme prijali Vašu reklamáciu tovaru. Vami uplatnená reklamácia bola vybavená nasledovne:

 Poznámky / iné:

___________________________________________________________________________________________________________


___________________________________________________________________________________________________________


___________________________________________________________________________________________________________

 Reklamácia bola doručená dňa: _____________ Reklamácia bola vybavená* / zamietnutá* dňa:

 ______________

 Reklamáciu vybavoval meno a priezvisko/tel.kontakt   /email:___________________________________________________________


 Ak bola reklamácia zamietnutá, môžete sa obrátiť o vykonanie odborného posúdenia na:

 ___________________________________

 __________________________________________________________________________________________________________


 Číslo reklamácie: _______________


 Dátum zaslania výsledku konania: _______________


 Pečiatka a podpis


 Reklamačný protokol


 Reklamovaný tovar


 Kópia dokladu o kúpe


 Iné
 ___________________

 ___________________

 ___________________


 Nebola uznaná na základe písomného odborného posúdenia / zo dňa (alebo iné)


 Výmena tovaru oprava tovaru vrátenie peňazí zľava z kúpnej ceny iné: ____________________________


 Navrhujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

 IBAN a SWIFT:

 Mesto:

 výmenou tovaru opravou tovaru vrátením peňazí zľavou z kúpnej ceny iné:

 ________________________________________________

 

* dokument je potrebné vyplniť a poslať späť na náš mail (info@lifefish.sk)

 

Novinky z nášho blogu

Lov kaprov na feedrový prút s method feedrovým košíkom
11.07.2021
Lov kaprov na feedrový prút s method feedrovým košíkom
Lov kaprov na rybníku v Hume, method feedrovou technikou čítať celé
Návrat na Merenye
09.07.2021
Návrat na Merenye
Jazero Merenye (Merene) vzniklo v roku 1962. Vodá disponuje rozlohou 120ha a dĺžkou okolo 3km. Priemerná hĺbka vody je 2-2.5m. Dno jazera je prevažne ... čítať celé
Katran Fishing Line
09.07.2021
Katran Fishing Line
Katran Fishing Line - spoločnosť existuje a úspešne pôsobí na trhu už viac ako 25 rokov. čítať celé

MOŽNOSŤ VRÁTENIA TOVARU/PEŇAZÍ

Ak je zakúpený výrobok chybný alebo jeho vzhľad a funkčnosť nezodpovedajú opisu, podľa právnych predpisov EÚ Vám ho obchodník musí nahradiť, znížiť jeho cenu alebo vám vrátiť peniaze.

Ak ste si kúpili výrobok online alebo mimo obchodu (prostredníctvom telefónu, zásielkového predaja), takisto máte právo tovar vrátiť do 14 dní z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu.

Ak sa rozhodnete tovaru vrátiť/vymeniť, je potrebné tovar zabaliť a následne potom kontaktovať či už telefonicky alebo mailom obchodníka. Po takto zabalený tovar si do 3 dní príde kuriér. 

BEZPLATNÁ 2 ROČNÁ ZÁRUKA

Bez ohľadu na to, či ste si tovar kúpili cez internet, v obchode alebo prostredníctvom zásielkového predaja, máte vždy právo na minimálne dvojročnú bezplatnú záruku.

Táto dvojročná záručná lehota je vaše minimálne právo, pričom vnútroštátne pravidlá vo vašej krajine vám môžu poskytnúť osobitnú ochranu.

Tovar, ktorý ste si u nás kúpili je chybný, nezodpovedá opisu alebo nie je funkčný, predajca je povinný ho bezplatneopraviť alebo vymeniť, resp. vrátiť vám plnú kúpnu cenu alebo poskytnúť zľavu na výrobok.

AKO ZRUŠIŤ VAŠU OBJEDNÁVKU?

Ak chcete zrušiť svoju objednávku, musíte o tom informovať predajcu. 

Je potrebné poslať mail na: info@lifefish.sk uviesť číslo objednávky, požiadať o zrušenie tejto objednávky a informovať tak obchodníka o tejto skutočnosti.

POTREBUJETE PORADIŤ S VÝBEROM ALEBO ZISTIŤ STAV VAŠEJ OBJEDNÁVKY?
Logo
Rybárske potreby Lifefish.sk
Tomáš Vedral
Tomáš Vedral
Po-Pa (8:30h - 17:30h)
Rybárske potreby Lifefish.sk
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.